5 feature, amitől a Neticle több

A social listening hasznát és szükségességét ma már nem sokan kérdőjelezik meg, ismert és nyilvánvaló ténnyé vált, hogy az online közzétett vélemények elemzése különösen értékes visszajelzéssel szolgálhat bármely vállalat, márka számára, éppen úgy, ahogy a kutatási eszközként is hatalmas segítséget jelenthet különböző kérdések feltérképezésében. Eddig tiszta a képlet, médiamonitoringba érdemes fektetni. Ha azonban azt kérdeznénk, miben rejlik a jó, megbízható és az ügyfél érdekeit legjobban teljesítő szolgáltatás nyitja, a legtöbben valószínűleg zavarba esnének. Bejegyzésünk célja eloszlatni a ködöt és 5 tényezőre fókuszálva bemutatni, miért is érdemes a Neticle rendszerét választani.

1. A legtöbb releváns tartalom

Neticle_releváns_tartalmak

A kevesebb, néha több. Az online médiamonitoring világában is. A Neticle-nél arra törekszünk, hogy a lehető legtöbb releváns webes tartalmat azonosítsuk, mégpedig csak és kizárólag. Egy brand márkaértékének vizsgálatához a hirdetések (adok-veszek posztok) nem segítenek hozzá, ahogy az aggregátoroldalak találatai is torzítást jelentenek. Ilyen említések pedig nem csak elvétve akadnak – példaként a Samsung esetében 6 százalékot is kitesz a hirdetések aránya egy hónapban. Hogy valós és pontos visszajelzést adhassunk, kizárjuk az ügyfél szempontjából érdektelen tartalmakat, ez viszont nem jelenti, hogy a keresőink ne fednék le a teljes magyar nyelvű publikus webet.

2. Automatikus véleményelemzés közel emberi pontossággal

Neticle_véleményelemzés

Az automatikus, mégis közel emberi pontosságú véleményelemzés is egyike azoknak a Neticle előnyöknek, amelyeknek hála minden más médiamonitoring megoldásnál hatékonyabban tudjuk támogatni ügyfeleink munkáját. Ha nagy mennyiségű bejegyzést kell pozitív/negatív kategóriákba sorolni, két ember jellemzően csak 82 százalékban ért egyet, mi 80-85 százalékos pontosságot tudunk garantálni.

3. A nyelvi sajátosságok pontos ismerete

Neticle_nyelvi elemzés

Gyökér – nem mindegy, hogy a kifejezés egy kertészeti szaklapban vagy egy közszereplőt jellemezve tűnik fel. Nokia, én így szeretlek – félreérthető, de ez nem éppen dicséret. És akkor a kettős tagadásról még szót sem ejtettünk… A magyar nyelv fordultai a nyelvi elemzés szempontjából komoly kihívást jelentenek, a Neticle viszont egyedi módszerével képes megfelelően kezelni a tagadást és az iróniát, sőt a szakterületi specializáció sem jelent számára problémát.

4. Integrált médiamonitoring szolgáltatásNeticle_integrated_mediamonitoringBár bejegyzésünkben fókuszában alapvetően az online médiamonitoring áll, nyilvánvaló, hogy a lehető legpontosabb piaci, fogyasztói visszajelzés érdekében nem árt az offline médiában megjelenő tartalmakkal is foglalkozni. A Neticle erre is lehetőséget ad:  június eleje óta hazánkban egyedülálló módon képes 360 fokos, integrált médiamonitoring szolgáltatással támogatni ügyfelei munkáját. A publikus magyar web mellé most már az offline média – print cikkek, televízió és rádió – is felkerült a palettánkra.

5. A Neticle csapat

teamTalán felesleges is ragozni, de nem kérdés, a rendszer mellé egy csapat is kell ahhoz, hogy ügyfeleink igényeit a lehető leghatékonyabban szolgáljuk ki. Már-már megszállott elhivatottság, tenni akarás, csapatszellem és a kreatív gondolkodás jellemzi csapatunkat. Hiszünk gyakorlatiasságban, az egyszerűségben, és abban, hogy a kevesebb néha sokkal több lehet.