A Neticle, első terméke nyomán, mint online médiamonitoring cég vált ismertté, de ma már több más terméket és szolgáltatást is felsorakoztatott a flottájába. Hogy kicsit fordítsunk ezen a helyzeten, most önkiszolgáló szövegelemző rendszerünknek, a Zurvey-nek adtuk a főszerepet. Ismerjétek meg!
In a nutshell:
Az olyan nagy mennyiségű szöveges adat, mint ügyfélvisszajelzések vagy kérdőívek nyílt kérdéseire adott válaszok, feldolgozása és értelmezése rendkívül erőforrás és időigényes lehet. A Zurvey (zurvey.io) azonban mindössze néhány perc alatt képes automatikusan, mégis emberi pontossággal feldolgozni, logikusan strukturálni, valamint vélemény- és tartalomelemezni különböző szabad szöveges tartalmakat. A cég arra a több alkalommal megfogalmazott igényre válaszolva alkotta meg harmadik termékeként a Zurvey-t, hogy ügyfelei saját adatbázisukon is gyorsan és költséghatékonyan végezhessenek nyelvi elemzéseket, és így az elemző személyek a manuális adatfeldolgozás helyett az összefüggések értelmezésére és az okozati viszonyok feltárására tudják fordítani az idejüket.
5 feature, amit érdemes megjegyezni:
1. A Zurvey mindössze öt kattintással képes a nagymennyiségű szabadszöveges információ elemzésére. A recept egyszerű: fogd az adatokkal (például SMS szövegekkel, ügyfélvisszajelzésekkel) telített saját excel fájlod és töltsd fel, válaszd ki a megfelelő elemzési beállításokat, főzz le (de ne túl kényelmes tempóban) egy kávét, hogy már azt kortyolgatva olvashasd át az elkészült elemzést.
2. A Zurvey emberi pontosságú szövegelemzője megkímél téged a végtelennek tűnő excel-táblák bogarászásától. A hangulatelemző funkció révén a rendszer felismeri és kiemeli a negatív/pozitív kifejezéseket, valamint egy hétfokú skálán értékeli a vélemények milyenségét. A szöveges tartalmak ilyen jellegű számszerűsítése hatalmas segítséget jelent abban, hogy az átláthatatlan információtenger értékes erőforrássá váljon.
3. A rejtett trendek és összefüggések feltárása hatalmas előrelépést jelenthet a fogyasztók, ügyfelek problémáinak, vágyainak, dilemmáinak megértésében. A Zurvey tudja hogyan! Az automatikus téma, márka-, személy-, helyiségfelismerés segít kontextusba helyezni a feltár adatokat.
4. A Zurvey sokszínűbb, mint gondolnád, a megoldás számos területen segítheti a munkádat, többek közt nyitott kérdésekre adott válaszok értelmezésében, ügyfélvisszajelzések átvilágításában, tudományos kutatási eszközként, betegadatábázisok elemzésében, termékértékelések rendszerezésében vagy hírelemzésben. Zurvey.
5. Zurvey jelenleg magyarul, angolul és bolgárul beszél. Hamarosan németül és oroszul is megtanítjuk. Meg kell hagyni, irigylésre méltó nyelvérzéke van.