Reflektorfényben a Zurvey

3

A Neticle, első terméke nyomán, mint online médiamonitoring cég vált ismertté, de ma már több más terméket és szolgáltatást is felsorakoztatott a flottájába. Hogy kicsit fordítsunk ezen a helyzeten, most önkiszolgáló szövegelemző rendszerünknek, a Zurvey-nek adtuk a főszerepet. Ismerjétek meg!

In a nutshell:

Az olyan nagy mennyiségű szöveges adat, mint ügyfélvisszajelzések vagy kérdőívek nyílt kérdéseire adott válaszok, feldolgozása és értelmezése rendkívül erőforrás és időigényes lehet. A Zurvey (zurvey.io) azonban mindössze néhány perc alatt képes automatikusan, mégis emberi pontossággal feldolgozni, logikusan strukturálni, valamint vélemény- és tartalomelemezni különböző szabad szöveges tartalmakat. A cég arra a több alkalommal megfogalmazott igényre válaszolva alkotta meg harmadik termékeként a Zurvey-t, hogy ügyfelei saját adatbázisukon is gyorsan és költséghatékonyan végezhessenek nyelvi elemzéseket, és így az elemző személyek a manuális adatfeldolgozás helyett az összefüggések értelmezésére és az okozati viszonyok feltárására tudják fordítani az idejüket.

5 feature, amit érdemes megjegyezni:

2

1. A Zurvey mindössze öt kattintással képes a nagymennyiségű szabadszöveges információ elemzésére. A recept egyszerű: fogd az adatokkal (például SMS szövegekkel, ügyfélvisszajelzésekkel) telített saját excel fájlod és töltsd fel, válaszd ki a megfelelő elemzési beállításokat, főzz le (de ne túl kényelmes tempóban) egy kávét, hogy már azt kortyolgatva olvashasd át az elkészült elemzést.

4

2. A Zurvey emberi pontosságú szövegelemzője megkímél téged a végtelennek tűnő excel-táblák bogarászásától. A hangulatelemző funkció révén a rendszer felismeri és kiemeli a negatív/pozitív kifejezéseket, valamint egy hétfokú skálán értékeli a vélemények milyenségét. A szöveges tartalmak ilyen jellegű számszerűsítése hatalmas segítséget jelent abban, hogy az átláthatatlan információtenger értékes erőforrássá váljon.

1

3. A rejtett trendek és összefüggések feltárása hatalmas előrelépést jelenthet a fogyasztók, ügyfelek problémáinak, vágyainak, dilemmáinak megértésében. A Zurvey tudja hogyan! Az automatikus téma, márka-, személy-, helyiségfelismerés segít kontextusba helyezni a feltár adatokat.

7

4. A Zurvey sokszínűbb, mint gondolnád, a megoldás számos területen segítheti a munkádat, többek közt nyitott kérdésekre adott válaszok értelmezésében, ügyfélvisszajelzések átvilágításában, tudományos kutatási eszközként, betegadatábázisok elemzésében, termékértékelések rendszerezésében vagy hírelemzésben. Zurvey.

6

5. Zurvey jelenleg magyarul, angolul és bolgárul beszél. Hamarosan németül és oroszul is megtanítjuk. Meg kell hagyni, irigylésre méltó nyelvérzéke van.