Érzelmek, márkák és kapcsolódó párbeszédek – új funkcióink következnek

Elemzések óta érlelődött már a változás szele, úgyhogy meg is oldottuk a kérdést: három funkcióval bővítettük a Neticle portált. A legfontosabb insightok automatizáltabb kinyerése mellett a Facebookon olykor elszabaduló komment-áradatot is mérhetővé és átláthatóvá tettük a rendszerben. Már csak hab a tortán, hogy ezentúl külön tartalomformaként kezeli a rendszer az applikációkra érkezett visszajelzéseket.

1. Számszerűsíthető a posztok alatti hozzászólások hatása

2. Külön grafikonokon figyelheted a legfontosabb érzelmeket, márkákat, szervezeteket,  és helyeket amik cégedhez, termékedhez, figyelt témádhoz kapcsolódnak

3. Külön címkézzük az App Store és Google Play review-kat – ezáltal még specifikusabban figyelheted az appodra érkezett visszajelzéseket

Az újdonságokhoz készítettünk egy rövid súgót is, amit itt tudsz letölteni: Új Neticle funkciók_súgó

Ismerd meg a márkádhoz, termékedhez köthető legfontosabb érzelmeket vagy konkurens márkákat, kövesd egyszerűen említéseidhez köthető kapcsolódó párbeszédeidet, próbáld ki új funkcióinkat ingyen!