4 terület, ahol az ügynökségeknek segítünk

Jelentős számú ügynökség használta már szolgáltatásainkat különböző területeken. Annyiféle felhasználási mód van, hogy arra gondoltunk, segítünk nektek inspirálódni: négy kreatív lehetőséget vetünk fel, amivel különféle projektjeiteket, megbízásaitokat tudjuk segíteni.

1.Kampány hatásvizsgálat

Egy-egy kampány elterjedésének útjavisszhangja, leghangosabb véleményvezérei, a hozzá kötődő érzelmek – csak pár terület, amit meg tudunk mutatni nektek. Ügyfeleitek felé és tanulási pontnak is egy sokkal komplexebb visszajelzést jelent, mintha csak az elérési számokat vizsgálnátok meg.

2. Felhasználói percepciók, visszajelzések elemzése

Ha megvan a vizsgálni kívánt célcsoport vagy érdeklődési kör, máris sínen vagyunk: azonosítjuk és felmérjük az érintett célcsoport hubjaitvéleményvezéreit, fórumokon, Facebook csoportokban megosztott gondolatait. Így akár nehezen elérhető csoportok, vagy speciális érdeklődésű közösségek online aktivitása is megérthető.

3. Influencer marketing támogatás

Az influencerek nem csak az elérésszámok miatt jelentenek szuper együttműködési lehetőséget a márkák számára: közönségüket, közösségüket ők képesek a legjobban megmozgatni.Éppen ezért minden tartalmuk alatt vélemények hada jelenik meg, melyek jó lehetőséget biztosítanak elemzésre. Felmérhető az influencer ténylegesen aktív közönsége, bloggerről/vloggerről kialakult kép és ennek változása, szponzorált tartalom esetén a megjelenítésről, termékről alkotott vélemények.

Ha részletesebben is érdekel titeket a téma, keressétek fel korábbi cikkünket a témában, ahol többek között megnéztük egy márka influencer-kampányát (NYX Face Awards) és Dancsó Péter hitelességét is.

4. Facebook közösségek, hubok teljeskörű elemzése

A bizonyos körökben még mindig virágkorukat élő Facebook csoportok igazi aranybányának számítanak: csak magánfelhasználók véleményeit tartalmazzák, mindenféle irányítottságtól mentesen, ráadásul tematikus csoportokba szedve. Kinek van viszont ideje és ereje átlátni minden beszélgetést, felmerülő kérdést, kibogarászni a véleményvezéreket, összeszedni a legfontosabb insightokat? Jó hírünk van: nekünk például erre is van megoldásunk a Zurvey képében. Így már csak annyi a dolgod, hogy kiválasztod a vizsgálni kívánt csoportokat (vagy akár ezt is ránk bízhatod) és az elemzés fáradalmait átvesszük helyetted.

Ha részletesebben is érdekel a social listening, keresd fel weboldalunkat, vagy kérd személyre szabott ajánlatunkat az [email protected] elérhetőségen.