Riportok pár kattintással

Az egyik leggyakoribb kérdés, amivel ügyfeleink részéről találkozunk, az a beépíthetőség kérdése. Hogy építsem be folyamataimba a Neticle használatát? Mennyi időt vesz mindez igénybe? De konkrétan mire tudom használni? – Ezekre nyújtunk választ és adunk segítséget.

Az első részben a riportkészítés és négy riporttípus rejtelmeibe avatunk be. Érdemes végigolvasni, mert a tippek mellett ingyenes riportbeállítást is kérhetsz tőlünk.

VERSENYTÁRSELEMZÉS

Nem jelent új infót, hogy érdemes figyelni a versenytársaidat. Persze egy lépéssel előttük járni már egy másik kérdés: egy jól beállított riporttal nagyot tudsz dobbantani: Figyeld a konkurensek PR tevékenységét, social media aktivitását, lépj előbb egy véleményvezér megszerzésében, egy új trend felkarolásában, a piachoz köthető legfontosabb érzelmek felismerésében és kiváltásában, kisebb célcsoportok megtalálásában – és akkor még csak pár lehetőségről beszéltünk.

KAMPÁNYTÁMOGATÁS

Hol érdemes PR cikket futtatni, mely véleményvezéreket keresd fel kampányodhoz, kikkel érdemes kooperálni, milyen témákat célozz meg, amik ténylegesen foglalkoztatják a célközönségedet – többek között ezekre kaphatsz választ, ha 2 kattintással a ‘Kampány támogatás’ riportot választod ki. Legyen szó tenderről vagy kampánytervezésről, mi azt ajánljuk, ez a pár másodperces előszűrés mindenképp legyen az első lépések között.

FACEBOOK-OLDAL ELEMZÉS

Ha a social media jelenléted analitikáját szeretnéd új szintre emelni, nagy segítség lehet márkád vagy céged Facebook oldalának elemzése. A Facebook statisztikáknál nem áll meg az élet: fontos tudnod, hogy kik a legaktívabbak az oldaladon – ezt nem csak véleményvezérré emeléssel, de a nyereményjátékoknál is kamatoztatni tudod. Az sem mindegy, hogy milyen vélemények, esetleg kritikák jelennek meg a posztjaid alatt, mikre reagálnak és mikre kevésbé a felhasználók. A tippünk a heti 1 riport csekkolás, ezzel folyamatosan tudod fejleszteni az oldalad, de nem kell rászánnod az akcióra pár percnél többet.

TÉMAELEMZÉS

Tartalomgyártásnál, az új trendek beépítésénél vagy akár a legfontosabb szereplők megtalálásban is segíthet, ha a ‘Témaelemzés’ riportot használod. Ha ezt beállítod, választ kaphatsz a legfontosabb topikokra a márkád kapcsán, megtudhatod, mely helyszínek, egyéb márkák merülnek fel a leggyakrabban veled kapcsolatban. Egyből lehet reagálni, ha esetleg a versenytársad neve rögtön felmerül a weben, amint te is szóba kerülsz. Ez olyan kérdés, amire pár másodperc odafigyelned, hiszen mindent előkészítettünk neked – viszont nagy előnyt jelenthet, ha időben tudod kezelni a legfontosabb témák, márkák, esetleg helyszínek beépítését marketing-tevékenységedbe.

Ezekkel az infókkal felszerelkezve indulhat is a riportkészítés pár kattintással. Kis segítség: ebben a 2 perces videóban megmutatjuk, hova kattints a dashboardon, hogy igényeidnek megfelelő chartfolyamot hozz létre. Válassz nyelvet, típust, nevezd el a riportodat, és indulhat is a vizuális adatbányászat.

Ha szeretnéd, hogy testre szabjuk számodra a riportokat, kérd nyugodtan segítségünket! Ha pedig még nem ismered rendszerünket, de Téged is érdekel, hogy mit mutatnak az online és social adataid a cégedről, versenytársaidról, írj nekünk, és próbáld ki, hogy működik!