Most már azt is megmutatjuk, mit posztolnak rólad az Instagramon!

neticle-instagram

Megküzdöttünk ugyan a bürokráciával, de örömmel jelentjük: végre az Instagramot is beépítettük médiaelemző rendszerünkbe! Február 19-től már a képmegosztón keletkező tartalmakat is gyűjtjük, így az említések az elemzésekben is láthatóvá válnak. És ha mindez nem lenne elég, a data API szolgáltatásunk is elérhető lett a közelmúltban.  

INSTAGRAM

Igazi mérföldkő, hogy immáron az Instagram tartalmakról is átfogó, részletes elemzést tudunk nyújtani ügyfeleinknek, hiszen mégiscsak ez a második legnagyobb közösségi platform. Ahogy mostanában egyre többen hagyják el a Facebookot az adatkezelési botrányok hatására, a képmegosztó még fontosabb felület lett a vélemények és eszmecserék számára. Ebből kifolyólag összegyűjtöttünk néhány praktikus példát arra, mikor igazán hasznos az itt keletkező említéseket is megvizsgálni:

Az Instagram az influencerek legfontosabb csatornája. Minden híresség fent van, mindegy, hogy egyébként vlogger vagy celeb. Az itt publikált tartalmak tízszer annyi interakciót váltanak ki, mint Facebookon, és a felhasználók 75%-ára jellemző, hogy át szokott kattintani a termékweboldalra egy brand posztjának megtekintése után. A szavaknak tehát itt még nagyobb ereje van, így jó, ha tisztában vagy azzal, mit írnak márkádról a véleményvezérek egy-egy fotó alatt.

Természetesen a saját reputációdat vagy reklámkampányod sikerét is nyomon követheted: hányan és mit kommenteltek a posztjaid alá, mennyire volt pozitív vagy negatív a tartalmak fogadtatása, és még sok izgalmas adat kiderül az elemzésekből.

Fontos, hogy versenytársaidat minél több csatornán kövesd, hiszen így mindig átfogó képet kaphatsz arról, hogy mennyire kedveli őket a közönség, milyen kommunikációs stratégiákat követnek, és hogy milyen új terméket vagy szolgáltatást dobnak éppen piacra.

neticle-instagram

DATA API

A data API-nak köszönhetően már külső rendszerekbe is integrálni tudjuk az online említéseket megmutató felületünket. Ezek eddig csak a mi dashboardunkon voltak elérhetőek, ezért, ha az ügyfél látni szerette volna az eredményeket, be kellett lépnie a Neticle profiljába. Mostantól azonban a saját felhasználás lehetősége is megvan! Különösen hasznos lehet ez például egy belső. céges rendszerben, ahol a kollégák így rögtön láthatják, hogyan alakul a vállalat (és a konkurencia) online megítélése, továbbá az ehhez kapcsolódó elemzések eredményeit is perceken belül megérthetik.

Szeretnéd kipróbálni a Neticle rendszerét ingyen? Vedd fel velünk a kapcsolatot!